dilluns, 9 de febrer del 2009

Bé, com tots els blocs (blogs? bitàcoles?) aquest tindrà un cert caire, diguem que "onanista", ja que hi escriuré les meues dèries, manies, i cabòries, com diria el Montilla del Polònia.

Donat que em considere un nacionalista, "en la mesura que m'obliguen a ser-ho, l'indispensable i prou" i que vaig nàixer als anys setanta, diguem que la meua visió del món està influïda per aquests dos fets: el valencià que empraré serà més a prop del de l'IEC que al de l'AVL, i supose que sóc més fusterià que tricolor. Pel que fa a la meua ideologia, he d'afegir que sóc un votant i simpatitzant del Bloc, tot i que això no vol dir que m'agrade tot el que fa. I respecte el nom de la llengua, preferisc dir-li valencià en el dia a dia, tot i que quan escriga sobre la nostra comunitat lingüística, utilitzaré la denominació més acadèmica de català, sense cap problema.

Els temes de què parlaré versaran principalment sobre tot allò que ens afecte a nosaltres, els valencians, vist des de la meua òptica ben particular: escèptica, d'esquerres i nacionalista, tot i que de tant en tant també deixaré lloc a altres temes: la ciència i la informàtica, les dues grans passions meues.

Amb tot això, espere que si algú pica i llig el meu bloc, que no li resulte massa avorrit.

Epa, encetem aquesta història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada